Ummah Chat

image-28

Ummah Chat

Je kunt met Ummah Chat over alles praten. Of het nu iets kleins is of iets groots, een vraag of een probleem, privésituatie of gewoon iets wilt delen

Medewerkers van Ummah Chat hebben een uitgebreide training gehad en worden begeleid in hun werk. Zij doen er alles aan om jongeren zo goed mogelijk te helpen aan de telefoon, met de chat en de overige informatie op de website.

Hoe kan Ummah Chat kinderen en jongeren het beste bereiken? Wat moeten we wel of juist niet zeggen op social media? Hoe kunnen we onze kanalen (bellen, chatten, forum) verbeteren? Daarover denkt de jongerenraad met ons mee. Want wie kan de chat nou beter adviseren dan jongeren zelf?

De jongerenraad bestaat uit gemotiveerde jongens en meiden die minimaal 12 en maximaal 17 jaar oud zijn. Zij denken met ons mee en adviseren ons. Of ze nu met de directeur om tafel zitten of een cheque in ontvangst nemen op een gala: deze jongeren krijgen een jaar lang een speciale plek in ons team!

Our Gallery